Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Grillat är godast

Publicerad 2013-05-01 21:22:46 i

Nu ligger jag i soffan och gäspar varannan sekund ungefär! Gårdagen blev riktigt nice med grillning, vin och trevligt sällskap! Jonas och Marie kom spontant ut till oss också, vilket var jättekul. :)
Idag har vi varit på 9årskalas hos Oliver, Colin och Carro. Oliver fick allt han hade önskat sig och var väldigt nöjd! Supergod fika hade dom ordnat också. Colin gav mig en bild på honom som jag skulle ha i plånboken. Bäst att göra som han säger ;) Kanske ska ge honom en bild på mig nästa gång vi ses. Haha. Han är så söt!
Sedan åkte vi hem till mina föräldrar på middag. Blev grillat där med, men vem klagar liksom?! Blev oxfilé, potatis och sås med jättegod sallad. MÄTT är bara förnamnet.. ;)

Det känns som att det är måndag imorgon, vilket är rätt nice, eftersom det egentligen är torsdag! Två dagar tills nästa helg! Lyx. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela