Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Kärleksfest

Publicerad 2013-05-26 14:57:42 i

Helgen har varit helt underbar! Igår åkte vi runt hela dagen och fixade och handlade inför kvällen. Sedan fick Andreas oväntat åka till Gävle o hjälpa en kompis att hämta en bil. Så jag hoppade runt och städade, grejade och fixade hemma med musiken på högsta volym :D
Sedan på kvällen dök en massa underbara människor upp. Bland annat Jonas, Carro, Malin, Robin, Fredrik x2, Kristofer, Daniel och några flera. Vi hade bara kallat det fest för alla när vi bjöd dom. Men, håll i er nu, i torsdags förlovade jag och Andreas oss! Så det var en liten smygförlovningsfest kan man säga ;) GRYMT roligt hade vi. Tack alla ni som bidrog! Jag är så lycklig att jag har dom bästa vännerna man kan ha och en pojkvän och fästman som jag älskar så obeskrivligt mycket som alltid finns där för mig och alla andra! <3


Ja, bilderna talar för sig själva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela