Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Långhelgen närmar sig

Publicerad 2013-05-08 11:54:04 i

Idag är det onsdag! Snart är det långhelg för många av oss, även för mig och Andreas. Han ska dock upp till stugan med sin far, så jag får försöka roa mig själv bäst jag kan här hemma i helgen ;P I eftermiddag/kväll ska jag på spaövernattning med mamma. Ska bli spännande, för jag har aldrig varit på något sådant tidigare. Berättar mer om det när jag fått någon sorts erfarenhet, det vill säga efter ;) Men det ska såklart bli mysigt.

Imorgon måste jag fortsätta mitt letande på vårskor. Blir snart galen! Antingen är dom för breda så dom trillar av, eller för trånga i tårna.. Snark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela