Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Måndag fast torsdag

Publicerad 2013-05-02 09:34:55 i Allmänt,

Idag känns det fortfarande som att det skulle kunna vara måndag. Blir helt förvirrad, för det är ju såklart torsdag!! Tänker typ att jag bara hann träna två ggr "förra veckan" även fast det är halva veckan kvar. Haha. Idag blir det löptur i spåret. Förra gången sprang jag med extrem håll halva vägen, så jag hoppas att jag slipper det nu, för det var inge vidare! Sedan ska vi steka lite kycklingfiléer och äta potatisgratäng till middag. Blev liksom en hel form över i tisdags! Bra beräknat.. ;)
 
I helgen blir det fest hemma hos mina föräldrar på lördagen. Ska väl klura ut vad jag ska baka till efterrätt då. Har nämligen fått det som uppdrag! Hmm. Några förslag? Måste räcka till 15-20 pers, så får inte vara alldeles för avancerat. Hmm. Annars ska vi nog köpa lite växter, kryddor och krukor till balkongen! Vill få det helt färdigt där nuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela