Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Torsdagschill

Publicerad 2013-05-09 20:04:29 i

Hejhej! Nu sitter jag hemma i soffan, mätt och belåten. Snart är det dags att kolla hockey också! Awesome.

Spavistelsen var supermysig! Satt i 40graders varmt vatten ute på en terrass med utsikt över mälaren en hel del, simmade några längder i poolen, bastade flera gånger och duschade på japanskt vis för att rena både de yttre och inre. Middagen var väldigt annorlunda, men supergod. Vet inte riktigt vad jag stoppade i mig, men spännande smaker och en rolig upplevelse. Vi avslutade gårdagen med japansk sake och whiskey och började morgonen med stooor frukostbuffé där det fanns ca 10 sorters bröd att välja mellan, massor av pålägg, goda frukter, färskpressad juice, smoothie och massa mer! Hade en riktigt mysig spaupplevelse helt enkelt. Tack fina mamma för att du tog med mig :) <3 Bilder lägger jag upp en annan gång ;)

Idag köpte jag solbrillor, solkräm och ett par chockrosa strumpbyxor i stan innan jag åkte hem till märsta. Jag skulle egentligen köpt skor och present, så jag kan inte ge mig själv högsta betyg på den shoppingrundan ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela