Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Dags att börja igen?

Publicerad 2013-10-04 15:52:52 i Allmänt,

Vet inte om jag ska fortsätta blogga här igen eller om jag bara ska ta bort bloggen.. Hmm. Men jag kan ju göra ett försök först i alla fall :D
 
Nu är sommaren helt över och har gått över till höst. Denna sommar har jag varit på Mallorca, uppe i fjällen, varit på bröllop och dop, ute och seglat och massa mer. Riktigt härlig sommar helt enkelt! 
 
Nu i höst går jag en lärlingsutbildning för att bli bagare och konditor. Riktigt roligt faktiskt! Just nu är jag ute på lärlingsjobb där jag fokuserar på matbröd. Det ska jag göra fram tills jul, sedan blir det tårtor, bakverk och kakor nästa termin. Längtar lite till det även om det är riktigt kul att lära sig baka bröd! 
I höst ska jag på ännu ett bröllop. Mitt kusinbarn gifter sig. Ska bli supermysigt. Har redan köpt klänningen jag ska ha. Gaaalet snygg är den! Sedan ska vi även ha halloweenfest här hemma. Jag älskar allt som har med klä ut sig o göra så det ska bli sjukt roligt! :D
I november har jag bokat biljetter och hotell uppe i gävle till mig och älskling. Vi ska nämligen på Brynäs - Färjestad i hockey. Sedan blir det mysig middag i stan och sedan hotellnatt! Ska bli sååå mysigt, även om jag inte hejar på brynäs ;P Men älskling gör ju det, så det ska nog gå bra ändå! haha 
Det är härligt att ha lite saker att längta till!
 
Snart ska jag träffa Malin. Vi ska laga mat, dricka vin och kolla på idol! Alltid lika roligt att träffa henne! 
 
Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela